piątek, 30 marca 2012

Kurczaki

Potrzebujemy:
żółtą włóczkę,
koła "oponki" wycięte z tektury
nożyczki,
kolorowy papier



Wycięte tekturowe koła należy złożyć razem i ciasno oraz grubo opleść włóczką. Zostawiając przestrzeń w środku. Następnie ostrze nożyczek włożyć między dwie tekturki i przeciąć włóczkę.
Po przecięciu należy przewiązać kawałkiem wełny pomiędzy dwoma tekturowymi kółeczkami i bardzo mocno ścisnąć.




Sznurek wykorzystany o związania powinien być w kolorze kulki. Ja dla lepszego pokazania sposobu wykonania użyłam brązowego.





Gdy kulka jest już związana usuwamy tekturowe kółeczka.


Po wykonaniu dwóch kulek, związać je razem przy użyciu sznurków (brązowy) Przykleić dziób, oczy i kurczak gotowy.









6 komentarzy:

  1. hmmmm dalej nie wiem jak te pomponiki zrobić ;-) pomocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to muszę chyba zrobić instrukcję obrazkową ;) postaram się zrobić to jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja poproszę jak chłopu na miedzy ;-) gdzie wiązać co przecinać itd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam kilka zdjęć instrukcji obrazkowej. Mam nadzieję, że ułatwi wykonanie kurczaków.

    OdpowiedzUsuń